2013. június 15., szombat

Virág állvány

Az elmúlt hónapban azért belehúztam, ha nem is erőltettem meg magam túlságosan.

A garázs ajtó előtt két oldalt állt egy-egy virág váza randa tuskókon. Én dőre a múltkor ( kb öt éve, nálam ez a "múltkor" ) megígértem a feleségemnek, hogy készítek  valami pofásabbat a fa darabok helyébe.
Vettem négy darab 20x20x23 beton zsaluzó elemet, majd párosával összeragasztottam őket. A biztonság kedvéért  hálót ragasztottam rájuk körbe a tetejükre pedig három centis lábazati nikecell került tetőnek. Oszt jöhetett a mozaik, akarom mondani a csempe... A lustaságom kompromisszumot kötött a jobbik felemmel így lett egy kis mozaik is a gyorsan felragasztható csempe mellett, fölött között. A lényeg, hogy gyorsan megvolt.




 A virágot már nem az én dolgom belevarázsolni...

Időközben a virág is belekerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése